Een schone werkplek 2.0

Aan het eind van je werkdag je bureau opruimen en vervolgens het toetsenbord en de muis in de vaatwasser. Dit ‘hygiënische’ proces wordt steeds meer zichtbaar, vooral in de zorgsector. 

Woningcorporatie QuaWonen kiest voor NOOF

Woningcorporatie QuaWonen uit Bergambacht heeft besloten om haar ‘Clean Desk Policy’ een extra impuls te geven door ook haar werkplekken twee keer per jaar door NOOF te laten reinigen.

Voor sommige collega’s is het een gruwel, maar een ‘Clean Desk Policy’ ruimt wel lekker op. Misschien iets voor uw bedrijf?

Een werkplek (monitor-toetsenbord-muis), een bakje voor pennen en paperclips en wellicht een telefoon. Bij een ideale clean desk policy ligt er na gebruik in ieder geval niet meer op het bureau dan dat. En het kan zelfs minder als medewerkers met laptops werken en/of smartphones van de zaak gebruiken. Wellicht dat enkele medewerkers tegensputteren bij de invoering, maar als men eenmaal gewend is aan een schone en opgeruimde werkplek is de ervaring dat men niet meer anders wil.

Lees meer

Stagiair(e) commercieel medewerker

Ben jij op zoek naar een stage waar je elke dag iets nieuws kunt leren? Lijkt het je leuk om commerciële ervaring op te doen in een dienstverlenend IT bedrijf? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Lees meer

Vijf tips om je werkplek schoon te houden!

Hap, slik, pech Echt voorkomen dat computer­apparatuur vuil wordt, is bijna niet te doen. Wat in elk geval helpt, is niet eten bij of boven de computer. Dat scheelt de onvermijdelijke kruimels die in het toetsenbord belanden en langzaam maar zeker de boel kunnen blokkeren. Vooral bij een laptop is dat belangrijk, omdat ze makkelijk […]